Tjänster
Här kan du läsa mer om de tjänster vi erbjuder för att skapa meningsfull förändring och forma framtidens tjänster och lösningar.

Double diamond
En etablerad modell för designarbete, som gör att du som kund kan känna tillit till processen, även om resultatet är okänt i förväg.
Strategisk dialog
Strategisk dialog skapar samsyn kring strategi och affär i komplexa sammanhang. Det är en visuell paketering för kommunikation kring vision och strategi.
Tjänstedesign
Tjänstedesign Förstå din tjänst och hur du kan höja kundens upplevelse av den med tjänstedesign. Vi hjälper dig dit. Vad är Tjänstedesign? När vi talar
Målgruppsanalys
En målgruppsanalys är en process för att förstå drivkrafter, behov och beteenden hos kunder och användare. Resultatet blir grund för kravställning och designbeslut.
UX
UX handlar om hur en tjänst/produkt är att använda ur användarens perspektiv. Det gäller att göra det lätt för användaren att hitta den information eller funktion de söker.
Coaching och mentorskap
Kunden får ökad kunskap om användarinvolvering. tjänstedesign och konkreta verktyg för verksamhetsutveckling. Arbetet stöttar till att stärka förmågan att arbeta designdrivet.
Interaktiva prototyper
En prototyp är en nerskalad och konkret version av ett koncept. Att testa idéer som prototyper gör att vi kan validera och justera tidigt i utvecklingsprocessen.
Visualisering
Visualisering hjälper till att skapa en gemensam förståelse kring komplexa sammanhang. Det är gestaltning av behov, insikter, framtida lösningar eller visioner.
Faciliterad workshop
I en faciliterad workshop samlas människor med olika perspektiv, roller och funktioner och stöttas i att skapa gemensam förståelse, ny kunskap och handlingsberedskap.